Alla inlägg under februari 2012

Cs

Av Sarah Johansson - 28 februari 2012 18:57

Alltså kan man ha roligare än mej

Det enda jag gjort idag e att spela cs o prata med jens, mickis, pontus o blonma

Juste nu har jag nyss spelat cs o nu sitter jag o pratar med mickis gumman på skype o snart ska jag ta en cigg

efter de blire o spela lite mer och sedan duscha o spela lite mer sen sova för ska upp tidigt imorron :)

Pusss ;*


 

Av Sarah Johansson - 28 februari 2012 15:12

De e sjuk fint väder men de suger att man ska vara sjuk just då men har iaf vart ute med pojkarna mina idag på en långpromenad o skönt var de iaf :) blire nog bara att vara hemma idag o vila lugnet o sånt o spela lite cs :)

Men nu iaf ska jag ta en cigg sen spela cs o prata med min gumman o pontus på skype :)

Men kommer in med ett inlägg senare PussPusssss <3

'

 

Av Sarah Johansson - 27 februari 2012 23:09

Har nyss kollat på BB o nu sitter jag o pratat med mickis, pontus o nån jävla blomma elr vad fan han nu kallas o dom e fan helt jävla knäppa i huvudet hela gänget ;b håller på o ladda ner jersey shore så snart blire väl att se de sen försöka sova :)


 

Av Sarah Johansson - 27 februari 2012 19:42

Hejsan hoppsan har inte skrivit på länge nu men iaf shit the same skriver när jag har tid o ork men iaf juste nu e jag sjuk o sitter o pratar med min älskade gumman på skype o ska snart ta en smoke med henne genom skype hehe... ajja men iaf kommer in med ett inlägg senare =)

Pusssss ;*


Av Sarah Johansson - 15 februari 2012 12:20

juste nu sitter jag i bilen med Jens på väg till mickis för vi ska dra till våran förra skola o säga hejdå till Uffe för han ska tydligen flytta tillbaka till Stockholm efter de blire hem o chilla ett tag efter de blire stan med gumman :) men gör ett inlägg lite senare idag ;) pusssssssspusssssss <3

Av Sarah Johansson - 14 februari 2012 23:53

Sov gott ;)

Av Sarah Johansson - 14 februari 2012 20:29

Va ett tag sen jag blogga nu men de e för att jag inte haft tid för jag har jobbat sen umgåts.. men ska försöka skärpa mej nu. Men iaf just nu sitter jag framför datan medans mickis sitter här o spelar midnight club på mitt ps3 ja men sen blire väl o dra ut o fara o hitta på nå skojsigt men nu ska jag se när mickis ska tävla sen ut o röka :) men får se om jag hinner komma in med ett blogg inlägg senare ikv annars göra jag de imorron ^^


CIAO!


  


Av Sarah Johansson - 14 februari 2012 20:17

                     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards